BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

UiTM Di Hati Ku




sedar tidak sedar.. semester ini adalah semester terakhir bagi saya.. (Part 6 sudaaaa)
x sangka saya mula belajar sini 5 julai 2008..
sekarang 2011.. lepas tu bulan may ni adalah kali terkahir saya berada di UiTM..
Faculty of Architecture Panning and surveing... tempat saya belajar..
di situ lah saya jumpa kawan2 baru saya.. dan disitu lah hidup sebagai seorang pelajar universiti bermula

Semester 1 : waktu mula2 semester ni memang janggal.. ngan cara hidup sini.. dan terutama
makanan di shah alam.. 1 minggu di UiTM betul2 buat saya sengsara.. bukan sengsara x dapat makan.. tapi sengsara xmau makan.. ada banyak makanan tapi saya tidak makan..
SEBAB makan dia semua pedas.. 1 minggu d uitm cukup buat ulu hati saya pedih.. hohoho
mggu kedua d uitm.. Okey.. mula sda boleh terima makanan di sini..
pengalam sya baru.. 2 hari datang p semenanjung sendiri.. xda keluarga ikut macam slalu..
yang best dia.. hari pertama datang p uitm.. sya duduk di bilik ja.. hari kedua.. sya round2 sekitar uitm.. hari ke3.. wkwkkwkw.. ni baru lah.. saya pandai melencong sendiri2 p KL. hahaha.. ala bukan x besa.. waktu tingkatan 2.. tingatan 3.. tingkatan 5 n last skali tingkatan 6 p KL jga ngan family.. tapi yang best dia.. ni kali sya pigi satu orang.. berani sungguh saya,... arrgg klu mau creta sal semester 1 ja.. mesti x habis.. pendek kata.. semester 1 mmg yang terbaik tuk saya.. semua saya buat sndiri..

semester 2 : hahaha.. klu semester 1 suda pandai merayau satu orang.. ini kan semester 2.. hehehe.. semester dua.. pun banyak pengalaman.. leboh2 lagi saya tukar group p group b dalam kelas.. di sini lah bermula lah geng kompang.. (geng paling banyak cakap dlm kelas)
dlm semester 2 ni.. mmg best.. malam2 meronggeng ngan kawan.. lepak2 ngan kawan.. jalan situ.. jalan sini.. (tambahan pula semester 2 punya subjek 5 ja)
hehehe... semester dua mmg paling terbaik dalam sejara di universiti saya..

semester 3.. OMG!!! kalau semester 2 ada 5 subjek saja.. semster 3... ada 10 subjek.. tidak termasuk bahasa ketiga.. huhuhu.. mmg semester ni stress sikit.. banyak kerja kumpulan.. banyak kna buat kerja individuall.. banyak kna buat kajian kes.. tapi ngan berkat usaha sya.. dapat juga pinter 3 lebih.. eh.. semester 2 pun 3 lebih jga bah.. ekkekek...

semester 4 : disini lah bermulanya dunia studio saya.. huhuhu.. studio mmg cukup memenatkan.. pagi petang malam. hari2 studio.. studi o studioo.. ko mmgpenat.. tapi kami lagi penat.. masa tuk bersuka ria terpaksa dikurangkan.. tumpukan perhatian kepada studio... apa2 pun.. studio masa ni mmg best.. penat.. best.. berbaloi.. ekekkeke.. semester 4 ni banyak menghabiskan masa d studio..

semester 5.. uhuhu.. semester 5 pun ada studiiiiioooo jga.. studio 2 orang bilang.. huhu.. pastu buat management plan tuk penang national park.. kalau semester 3 buat interpretation tuk Tanjung piai johor.. ni kali tu penang pula.. hohoho.. cakap pasal nastional park.. macam banyak suda national park d semenanjung sda saya masuk.. kalau national park d sabah.. 1 tahun 1 kali blum tentu saya dapat masuk.. huhuhuh.. ( xpa.. nanti sabah sya buat management plan tu sana jga)
hahhaha.. angan2 taik ayam..

SEMESTER 6 : wow.. ni lah semester saya sekarang.. takut ehhh.. Thesis yang x complete lagi... praktikel lagi.. huhuhu.. tapi xpa. ni baru mggu ke 2.. ada 14 mggu lagi akan menyusul.. wakakkaa.. salamat maju jaya.. good luck untuk thesis.. praktikel.. and final exam..
huhuhu.. yang pnting enjoyyy sambil belajar.. jangan lupa bf tersayang.. LOU.. aiseh.. ada jga nama dia terselit sini.. nway..thank dear.. emuaxxx...

0 comments: